Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 24 augusti 2018

Thank God it´s friday!


Alltså hur skönt med fredag!
Dagen har varit som sju fattiga år och jag tycker vi alla haft lång dag i dag och vädret har säkerligen tyngt. Luften har stått stilla trots att vi haft korsdrag och jag har svettats och känt äckel hela dagen. Så skönt att komma hem och få sej uppfräschad och dra på sej flanellsnattsärken som jag ska ta som min officiella folkdräkt.


I går hade vi fyndhörna i lagret på arbetet och jag fick med mej en grålaserad bänk med vit stomme. Putsade upp den och tog in den i mitt rum som "förvaringshylla" Om den lämnar där är osäkert men för stunden så.


Också en gul torkvinda fick följa med. Med stil ska det vara.


En sådan myskille träffade jag på när vindan monterades.
Nu får jag hastigt avsluta för åskan går. Ha det bra gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar