Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 4 augusti 2018

Små tecken


Naturen har börjat ge sina små vinkar om att hösten är i antågande. Vackert, annat kan man inte påstå.

I dag har jag mest suttit och väntat på en hejdundrande 50 års fest som kommer äga rum i kväll. Är så övertänd på fester ännu från förra helgens vansinnigt roliga bröllop.
Nå, jag har fått hem spackel och grundmål till mitt renoveringsrum och så hittade jag lite vackra saker att inreda med sen, så går det när gubben är cyklande till Seljes och jag får egentid i affärer.
Men det kommer bli så bra så.
Det har nu stått stilla i tapetrivandet men nästa vecka är jag ledig ännu så då hoppas jag det fartar i.
Hoppas också på svalare väder om man nu får göra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar