Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 11 augusti 2018

Sista fixet - för nu


Dagen har hittills gått åt till att mäta måtta skruva och borra.
Den tunga spegeln har kommit opp på väggen och den smälter väldigt fint in. Nåt annat ni kanske ser i spegeln som kommit upp?


Tre tavelramar med en bit av tapeten i varje, får man inte nog så får man inte. Men det ger en väldigt bra effekt och blir enkelt och billigt.


Lyktan som stod ute hela förra vintern och som hade gått sönder i alla limningar har jag putsat upp och spikat ihop. Nu får den stå här med batteriljus i sej, med timer förstås.

Så för nu är jag fullkomligt nöjd och tror det får vara bra såhär. Jag fick till det rum jag ville ha där jag kan koppla av och tanka energi och ork. Nu kan hösten komma för jag är beredd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar