Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 8 oktober 2011

Amatörer



Alltså man får fråga sej vem som skötte ljudet på MGP galan ikväll. Kanske de hyrt in nån från Pedersöre När Tv. Vi hade absolut inget ljud de första fyra låtarna och därmed hörde vi inte när Lina sjöng men som tur var har jag hört den på radion den här veckan.
Tyckte hon förtjänade en bättre placering och det har inget med att jag känner henne. Hon har en klar fin röst och nån nervositet syntes inte till. Men det är bara att ta nya tag och inte ge sej.

Som med mitt målande. Har kluddat lite ikväll också och nu kommer det inte nåt seriöst men försöker har roligt och inte tänka att nu ska det bli en Monalisa.
Bara hitta tillbaks till den där känslan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar