Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 29 oktober 2011

Med solsken i blick



Idag har vi ett underbart väder som jag har njutit av i skog och mark redan.
Måste ta mej ut en gång till idag bara för att sticka näsan mot solen. Tänk vad lite sol gör underverk!
Annars har jag haft lite sällskap av 14 kilos symaskinen men det gör ingenting att den är tung för den har samarbetat ypperligt med mej. Men vad är upp med det att det finns 4 saxar i hushållet och alla tuggar tyg som uppnötta löständer?!
Nu är det endast lite finlir kvar så ikväll ska ni få se det där projektet som jag smygvisade för nån dag sen. Ifall att jag får någon att hålla i kameran vill säga.

Sonen skulle starta med buss från Dragsvik kl. 12 men så hade de glömt att beställa buss!!!??? Så nu startar de först kl 16. Tur är att de får stanna hemma till måndag. Men sånt prövar nog pojkarnas tålamod, mammas också för den delen.



Malvorna är i full blomning trots att vi skriver 29.10. Men att träd och buskar har nya gröna skott, det är inte bra alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar