Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 10 oktober 2011

Årsdag



Hon den gulligaste av alla gulliga blir hela 2 år idag. Moster ger dej puss och kram.

Så är det 3 år sen mamma och jag gjorde vår roligaste resa ever. Jag tror inte en sån kommer igen. Kan man vara mycket rikare än så, att få åka iväg med sin egen mamma och skratta tills man tjuter och ge magmusklerna vad de tål och lite till.
Vet så att det är 3 år sen Martti Ahtisaari fick Nobels fredspris för då låg vi på hotellrummet vilandes inför vad som komma skulle och såg när Martti tog emot gratulationerna och hans fru inte visste till sej av lycka.
Ja så går de där åren.

Känner mej ganska tam just nu efter en dag med femtielvatusen frågor snurrandes i mitt huvud. Vissa dagar är svårare än andra. Men snart är gubben hemma och då får jag nån att luta huvudet mot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar