Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 22 oktober 2011

Min eftermiddag



En liten liten stund lyste solen i dag och jag ut fort som attans med hund och kamera.
Jag gillar att fotografera men kan egentligen inte nåt om kameran, bara siktar och bränner av.
Ibland är jag rätt nöjd med mina bilder som tex. den här uppe. Färgerna, ljuset och t.o.m skärpa finns i den. Visar triumferande åt gubben att se nu så fin bild jag tagit och han ler lite överseende och nickar på huvudet.




Solljuset gjorde att lingonriset glimmade som små kristaller. Zeb nosade ivrigt omkring.



Borde kanske skaffa hem lite skogsmaterial nu före snön kommer och täcker marken.



Brummeli brum vem lufsar där?



En våt men ack så lycklig liten pojk.

Nu ska jag sätta mej med mitt senaste projekt en stund. Kanske ni får se nån glimt av det än i kväll. Får ta lite åt gången, mina armar är långt ifrån pigga ännu och det tar på humöret. Men bara lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar